Opiekun Pacjenta w klinice stomatologicznej

27/07/2018 19:31

Dzisiaj wąska specjalizacja oraz ścisła współpraca w zespole powoli staje się standardem w najlepszych klinikach stomatologicznych. Czy Dental Fraternity poza tymi „standardowymi” zaletami najlepszych klinik może się pochwalić czymś jeszcze?

Dokładamy wszelkich możliwych starań aby standardy leczenia i obsługi naszych pacjentów były tożsame z panującymi w najlepszych klinikach europejskich. Leczymy kompleksowo i interdyscyplinarnie, oznacza to, iż w naszej klinice pracują lekarze specjalizujący się we wszystkich dziedzinach stomatologii począwszy od profilaktyki, stomatologii zachowawczej, periodontologii ,endodoncji, chirurgii, implantologii, ortodoncji, protetyki, kończąc na stomatologii estetycznej. Zatem wiąże się to z tym, iż bardzo często jednym pacjentem zajmuje się kilku lekarzy – specjalistów w konkretnej dziedzinie.
Już ponad 2 lata temu wprowadziliśmy do Dental Fraternity nowe stanowisko – Opiekuna Pacjenta, który towarzyszy pacjentowi od jego pierwszej do ostatniej wizyty w klinice. W europejskich klinikach to stanowisko funkcjonuje już od wielu lat, u nas nadal jest ono bardzo rzadko spotykane. A niewątpliwie jest to duża wartość dodana dla pacjenta.

Czy Osobisty Opiekun Pacjenta jest dostępny dla każdego Pacjenta w Państwa klinice?
Ile to kosztuje?

Każda pierwszorazowa wizyta w Dental Faternity odbywa się już z Opiekunem. Pacjent nie ponosi w związku z tym faktem, żadnych kosztów oprócz oczywiście kosztów leczenia. Mówiąc wprost, pomoc Opiekuna Pacjenta jest całkowicie bezpłatna i dla każdego,kto rozpoczyna u nas leczenie.

Czym dokładnie zajmuje się Osobisty Opiekun Pacjenta?

Opiekun towarzyszy pacjentowi od pierwszej do ostatniej wizyty w klinice czyli od rozpoczęcia do zakończenia leczenia.  Po wszystkich, niezbędnych konsultacjach i badaniach, Opiekun wraz z lekarzem prowadzącym przygotowuje kompleksowy plan leczenia, który szczegółowo omawia z pacjentem, wyjaśniając wszystkie etapy leczenia, odpowiada na wszelkie pytania pacjenta i rozwiewa obawy związane najczęściej ze strachem przed leczeniem u stomatologa. Opiekun również przedstawia wszystkie koszty leczenia oraz koordynuje kolejność i czas wizyt u poszczególnych specjalistów. Pacjent jest w stałym i bezpośrednim kontakcie z Opiekunem nawet w weekendy oraz poza godzinami pracy kliniki. Jest to szalenie ważne dla pacjentów zwłaszcza po zabiegach chirurgicznych czy implantologicznych. Bardzo zależy nam, aby pacjent czuł się bezpiecznie przez cały okres leczenia. Lekarze nie są w stanie poświęcić pacjentowi tyle czasu ile każdy z nich potrzebuje np. na rozmowę, często wybiegającą poza tematy leczenia a potrzebną pacjentowi tak zwyczajnie po ludzku. Tę rolę przejął Opiekun, dając pacjentowi tyle czasu, wsparcia i uwagi ile pacjent potrzebuje aby oswoić się z planem leczenia i rozpocząć ten proces.

Jaka jest przykładowa historia takiego Pacjenta? W jaki sposób przebiegała współpraca z nim? Czy był on zadowolony?

Idealnym przykładem będzie Pani Maria, pacjentka dr Jana Perka (możecie Państwo zobaczyć zdjęcie przed rozpoczęciem leczenia  i efekt końcowy). Proces leczenia był długi, wymagał koordynacji wielu wizyt dostosowania ich do częstych wyjazdów pacjentki, której zależało na wyleczeniu zębów, uzupełnieniu braków implantami i pięknym efekcie estetycznym. Mieliśmy wyznaczony czas zakończenia leczenia do urodzin pacjentki. Dzięki sprawnej organizacji, bezpośrednim kontakcie z Opiekunem i faktem, że pacjentka była poinformowana szczegółowo o każdym zabiegu zdążyliśmy na czas a co najważniejsze Pani Maria ma piękny i zdrowy uśmiech.


Bardzo dużo pacjentów zgłasza się do nas z prośba o poprawę wyglądu zębów, mając już świadomość, że najpierw trzeba pozbyć się próchnicy i wyleczyć zęby, żeby w następnym kroku zadbać o ich piękny wygląd. Tak było z Panią Karoliną, która trafiła w ręce dr Pauliny Kisiel, która zajmuje się u nas leczeniem zachowawczym i stomatologią estetyczną. Efekt proszę ocenić na zdjęciach.


Cieszy nas również fakt, że coraz więcej mężczyzn decyduje się na leczenie i poprawę komfortu życia. Miło wspominam historię Pana Konrada, który przywoził na wizyty swojego przyjaciela i czekał na niego w poczekalni. Za każdym razem ucinaliśmy sobie miłą pogawędkę aż pewnego dnia Pan Konrad zdecydował się zastąpić swoje wysłużone, ruchome protezy takimi uzupełnienia protetycznymi, które pozwoliły by mu na taki komfort jedzenia i w ogóle życia, jaki miał posiadając własne zęby. Po kilku miesiącach daliśmy mu tę możliwość. Uzupełnienia na implantach spełniły oczekiwania Pana Konrada o czym powiedział nam w krótkim filmiku, którym z Państwem się podzielimy. 

 

Odpowiedzi na nasze pytania udzieliła pani Weronika Tauer - Dyrektor Zarządzająca i Opiekun Pacjenta w Centrum Implantologii i Stomatologii Estetycznej Dental Fraternity przy ul. Mochnackiego 10.

 

Dane kontaktowe:
Dental Fraternity, Mochnackiego 10 (1 piętro), Warszawa
Facebook, znanylekarz.pl, Instagram
Tel.: 22-789-93-10
Email: info@dentalfraternity.pl


 

opiekun pacjenta, opieka, profesjonalizm, stomatologia, zęby, uśmiech, próchnica, zdrowe zęby, tanio, dental, dental fraternity, ochota, weronika tauer, klinika stomatologiczna, leczyć - komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iochota.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"