PM Digital Warszawa Ochota adres - opinie

PM Digital - outsourcing IT. Marka z kilkunastoletnim doświadczeniem na rynku usług IT. Outsourcing IT to poprawianie procesów, doradzanie, pomoc w codziennych kwestiach z zakresu IT. Do każdego klienta przydzielony jest zespół informatyków oraz osoba nadzorująca. W każdej chwili możesz zadzwonić do swojego informatyka lub skontaktować się z naszym biurem, które przyjmie zgłoszenie i przekaże do realizacji. Dodatkowo uruchomiliśmy system przyjmowania zgłoszeń on-line, wystarczy wysłać meila na określony adres (zgloszenia@pmdigital.pl) i zgłoszenie trafia do odpowiednich osób. Dbamy o to, aby klient miał zawsze możliwość skontaktować się z nami i jak najszybciej rozwiązać swój problem.

PM Digital adres

  • Adres: 04-912 Warszawa, Patriotów 44D
  • Telefon: 223579228
  • Faks: ---
  • Strona www:

PM Digital opinie

Dodawać oceny mogą tylko zalogowani użytkownicy.


Firmy z tej kategorii





 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iochota.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"