parkowanie Warszawa Ochota - Przestrzeń


Zdjęcie: parkowanie Warszawa Ochota parkingi Ochota Przestrzeń iOchota

W całym mieście brakuje miejsc do parkowania samochodów. Nie inaczej jest na terenie zurbanizowanej dzielnicy, jaką jest Ochota. Znacznie lepiej jest w dzielnicy Włochy. Ten temat bardzo interesuje naszych czytelników. Opisujemy w tym dziale wszelkie inwestycje mające na celu powiększenie ilości takich miejsc. Interweniujemy również na naszych łamach w przypadku wszelkich nieprzemyślanych działań, które prowadzą do likwidacji miejsc postoju. Dużo poświęcamy uwagi tematowi wszechogarniających nas słupków, które w naszym przekonaniu w wielu miejscach są niepotrzebne a czasami nawet wpływają na spadek bezpieczeństwa pieszych i zmotoryzowanych. Większość naszych publikacji powstaje na podstawie sygnałów czytelników. Dlatego gorąco namawiamy do współpracy wszystkich mieszkańców. Szczególnie wskazane są publikacje właśnie zainteresowanych.

Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iochota.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"