Reklama

Jak zorganizować zbiórkę

Zapraszamy do współpracy wszystkie instytucje, organizacje i osoby fizyczne, które chcę pomóc w gromadzeniu środków na rzecz uchodźców z Syrii. Prosimy o zapoznanie się z zasadami organizacji zbiórki. Liczymy na Państwa inwencję i pomysłowość. Zachęcamy do kontaktu z fundacja EVA i życzymy powodzenia.

Zasady zbiórki  publicznej „Ochota dla uchodźców z Syrii” (nr MSWiA 2017/169/OR),

1. Organizatorem Zbiórki publicznej „Ochota dla uchodźców z Syrii” jest  Fundacja Pomocy Społecznej EVA ( zwana dalej Organizatorem zbiórki).

2. Celem zbiórki jest zebranie środków finansowych  na pomoc dla osób dotkniętych wojną w Syrii, w szczególności  na wsparcie mobilnej pomocy medycznej na terenie Libanu.

3. Zbieranie datków finansowych odbędzie się podczas imprez plenerowych oraz innych wydarzeń publicznych organizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w terminie 01.05.-30.09.2017r.

4. Organizator imprezy jest zobowiązany do skontaktowania się  z organizatorem zbiórki w celu przygotowania akcji zbierania datków w czasie trwania imprezy zgodnie z ustalonymi zasadami.

5. Datki finansowe będą zbierane do zaplombowanych puszek specjalnie przygotowanych przez Organizatora zbiórki czyli Fundację Pomocy Społecznej EVA

6. Dopuszcza się również przekazywanie datków finansowych w formie przelewu na konto:
Fundacja Pomocy Społecznej EVA
ul. Białobrzeska 5, 02 – 379 Warszawa
PEKAO SA IV O/Warszawa 97 1240 1053 1111 0010 0541 1093
z dopiskiem: Ochota dla uchodźców z Syrii

7. Organizator zbiórki będzie przekazywał każdorazowo  identyfikatory dla wolontariuszy, zaplombowane puszki, plakaty i naklejki  osobie odpowiedzialnej z ramienia organizatora imprezy. Puszki i identyfikatory oraz inne materiały będzie można pobrać z siedziby Fundacji przy ul. Białobrzeskiej 5.

8. Organizator imprezy jest zobowiązany do:
- wskazania osoby odpowiedzialnej za zbiórkę na terenie imprezy
- informowanie o zbiórce zarówno na wszystkich nośnikach zapowiadających imprezę, wywieszenie plakatów na jej terenie oraz przekazywanie bieżących informacji o prowadzeniu zbiórki w czasie trwania imprezy
- zorganizowanie grupy wolontariuszy zbierających datki do puszek. Imienną listę takich wolontariuszy trzeba przedstawić organizatorowi zbiórki podczas odbioru materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zbiórki podczas imprezy.
- osoba odpowiedzialna jest zobowiązana po zakończeniu imprezy dokonać komisyjnego przeliczenia zebranych datków w obecności przedstawiciela organizatora zbiórki w jego siedzibie znajdującej się przy ul. Białobrzeskiej 5. Z czynności sporządzony będzie protokół będący załącznikiem do niniejszych zasad.

9. Zbiórka będzie prowadzona we współpracy z Urzędem Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy i Związkiem Polskich Kawalerów Maltańskich.

10. Urząd Dzielnicy Ochota przygotuje  wykaz imprez i wydarzeń, podczas których będzie możliwe przeprowadzenie zbiórki oraz przygotuje plakaty i etykiety na puszki oraz naklejki na ubranie potencjalnego darczyńcy.

11. Organizator zbiórki Fundacja Eva podpisze porozumienie ze Związkiem Polskich Kawalerów Maltańskich o przekazaniu zebranych środków po zakończeniu zbiórki (pomniejszonych o koszty zbiórki) do dnia 1 października br. z przeznaczeniem na pomoc uchodźcom z Syrii a konkretnie na wsparcie mobilnej pomocy medycznej na terenie Libanu.

12. Związek Polskich Kawalerów Maltańskich najpóźniej do dnia 30 października br. przekaże Fundacji EVA oraz Urzędowi Dzielnicy Ochota sprawozdanie merytoryczno – finansowe ze sposobu rozdysponowania zebranych środków.

13. Sprawozdanie z przeprowadzonej zbiórki publicznej i z rozdysponowania zebranych środków zostaną przekazane ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej w celu zamieszczenia na portalu zbiórek publicznych.

14. Kontakt do organizatora zbiórki:
Fundacja Pomocy Społecznej EVA ul. Białobrzeska 5, 02 – 379 Warszawa
tel. fax. 48 22 659 15 08; 668 91 82; 605 252 440 mail: fundacja@eva.org.pl


Wzory dokumentów

PROTOKÓŁ dot. zbiórki publicznej NR…………/……

Kwituję odbiór …..szt zaplombowanych puszek kwestowych i …….szt identyfikatorów

do przeprowadzenia zbiórki datków finansowych podczas…………………………………….

w terminie …………………………………

Oświadczam jednocześnie, że zwrócę zaplombowane puszki do siedziby Fundacji do dnia……….

 

Imię i nazwisko

 

Data urodzenia

 

Adres zamieszkania

 

Adres email, nr telefonu

 

Nr i seria dowodu osobistego

 

Organizacja/instytucja kierująca

 

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Organizatora zbiórki publicznej moich danych osobowych w celach związanych z prowadzona zbiórką i rozliczeniem zebranych środków

……………………………………………………….

Czytelny podpis

 

 

Protokół wyniku zbiórki z dnia………………………….

Komisja w składzie:

1. ………………………….Fundacja Eva

2. ……………………………. (instytucja)…………………………….

3. ……………………………. (instytucja)…………………………….

Po otwarciu zaplombowanych ……szt puszek i przeliczeniu datków finansowych, stwierdza, że zebrano środki w wysokości: ……………………………. Słownie………………………………………………………………………………

Podpisy Komisji:

1.

2.

3.

Reklama

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do