Zasady zbiórki publicznej „Ochota dla uchodźców z Syrii” (nr MSWiA 2017/169/OR), [middle1] 1. Organizatorem Zbiórki publicznej „Ochota dla uchodźców z Syrii” jest Fundacja Pomocy Społecznej EVA ( zwana dalej Organizatorem zbiórki). 2. Celem zbiórki jest zebranie środków finansowych na pomoc dla osób dotkniętych wojną w Syrii, w szczególności na wsparcie mobilnej pomocy medycznej na terenie Libanu. 3. Zbieranie datków finansowych odbędzie się podczas imprez plenerowych oraz innych wydarzeń publicznych organizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w terminie 01.05.-30.09.2017r. 4. Organizator imprezy jest zobowiązany do skontaktowania się z organizatorem zbiórki w celu przygotowania akcji zbierania datków w czasie trwania imprezy zgodnie z ustalonymi zasadami. 5. Datki finansowe będą zbierane do zaplombowanych puszek specjalnie przygotowanych przez Organizatora zbiórki czyli Fundację Pomocy Społecznej EVA 6. Dopuszcza się również przekazywanie datków finansowych w formie przelewu na konto: Fundacja Pomocy Społecznej EVA ul. Białobrzeska 5, 02 – 379 Warszawa PEKAO SA IV O/Warszawa 97 1240 1053 1111 0010 0541 1093 z dopiskiem: Ochota dla uchodźców z Syrii 7. Organizator zbiórki będzie przekazywał każdorazowo identyfikatory dla wolontariuszy, zaplombowane puszki, plakaty i naklejki osobie odpowiedzialnej z ramienia organizatora imprezy. Puszki i identyfikatory oraz inne materiały będzie można pobrać z siedziby Fundacji przy ul. Białobrzeskiej 5. 8. Organizator imprezy jest zobowiązany do: - wskazania osoby odpowiedzialnej za zbiórkę na terenie imprezy - informowanie o zbiórce zarówno na wszystkich nośnikach zapowiadających imprezę, wywieszenie plakatów na jej terenie oraz przekazywanie bieżących informacji o prowadzeniu zbiórki w czasie trwania imprezy - zorganizowanie grupy wolontariuszy zbierających datki do puszek. Imienną listę takich wolontariuszy trzeba przedstawić organizatorowi zbiórki podczas odbioru materiałów niezbędnych do przeprowadzenia zbiórki podczas imprezy. - osoba odpowiedzialna jest zobowiązana po zakończeniu imprezy dokonać komisyjnego przeliczenia zebranych datków w obecności przedstawiciela organizatora zbiórki w jego siedzibie znajdującej się przy ul. Białobrzeskiej 5. Z czynności sporządzony będzie protokół będący załącznikiem do niniejszych zasad. 9. Zbiórka będzie prowadzona we współpracy z Urzędem Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy i Związkiem Polskich Kawalerów Maltańskich. 10. Urząd Dzielnicy Ochota przygotuje wykaz imprez i wydarzeń, podczas których będzie możliwe przeprowadzenie zbiórki oraz przygotuje plakaty i etykiety na puszki oraz naklejki na ubranie potencjalnego darczyńcy. 11. Organizator zbiórki Fundacja Eva podpisze porozumienie ze Związkiem Polskich Kawalerów Maltańskich o przekazaniu zebranych środków po zakończeniu zbiórki (pomniejszonych o koszty zbiórki) do dnia 1 października br. z przeznaczeniem na pomoc uchodźcom z Syrii a konkretnie na wsparcie mobilnej pomocy medycznej na terenie Libanu. 12. Związek Polskich Kawalerów Maltańskich najpóźniej do dnia 30 października br. przekaże Fundacji EVA oraz Urzędowi Dzielnicy Ochota sprawozdanie merytoryczno – finansowe ze sposobu rozdysponowania zebranych środków. 13. Sprawozdanie z przeprowadzonej zbiórki publicznej i z rozdysponowania zebranych środków zostaną przekazane ministrowi właściwemu do spraw administracji publicznej w celu zamieszczenia na portalu zbiórek publicznych. 14. Kontakt do organizatora zbiórki: Fundacja Pomocy Społecznej EVA ul. Białobrzeska 5, 02 – 379 Warszawa tel. fax. 48 22 659 15 08; 668 91 82; 605 252 440 mail: fundacja@eva.org.pl Wzory dokumentów PROTOKÓŁ dot. zbiórki publicznej NR…………/…… Kwituję odbiór …..szt zaplombowanych puszek kwestowych i …….szt identyfikatorów do przeprowadzenia zbiórki datków finansowych podczas……………………………………. w terminie ………………………………… Oświadczam jednocześnie, że zwrócę zaplombowane puszki do siedziby Fundacji do dnia………. Imię i nazwisko Data urodzenia Adres zamieszkania Adres email, nr telefonu Nr i seria dowodu osobistego Organizacja/instytucja kierująca Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Organizatora zbiórki publicznej moich danych osobowych w celach związanych z prowadzona zbiórką i rozliczeniem zebranych środków ………………………………………………………. Czytelny podpis Protokół wyniku zbiórki z dnia …………………………. Komisja w składzie: 1. ………………………….Fundacja Eva 2. ……………………………. (instytucja)……………………………. 3. ……………………………. (instytucja)……………………………. Po otwarciu zaplombowanych ……szt puszek i przeliczeniu datków finansowych, stwierdza, że zebrano środki w wysokości: ……………………………. Słownie……………………………………………………………………………… Podpisy Komisji: 1. 2. 3.