Gdy w roku szkolnym 2011/12 otrzymaliśmy certyfikat Warsa i Sawy dla szkół wspierających dzieci uzdolnione, a w 2013 uzyskaliśmy zaszczytny tytuł Szkoły Odkrywców Talentów, wiedzieliśmy, że nasza praca tak naprawdę dopiero się zaczyna ,wedle przysłowia ,,bez pracy nie ma kołaczy”. Wysiłek nauczycieli oraz naszych wychowanków wielokrotnie został zwieńczony sukcesami w kilku dziedzinach. Na szczególną uwagę zasługuje to, że: Jakub Borek-uczeń kl. 6 został laureatem Konkursu Kuratoryjnego z matematyki, Jadwiga Mik (kl. 6) zakwalifikowała się do finału Ogólnopolskiego Konkursu Ortograficznego ,,Ortografia na medal”, który organizowany jest pod honorowym patronatem Kuratorium Oświaty, Nowakowski Marcin i ponownie Jakub Borek zakwalifikowali się do finału wojewódzkiego konkursu matematycznego ,,Myśl matematycznie” organizowanego pod honorowym patronatem Mazowieckiego Kuratora Oświaty, a sześcioro uczniów z kl. 1-6 przeszło pomyślnie eliminacje do Warszawskiej Syrenki na poziomie dzielnicowym. Sukces tych dzieci to niewątpliwie dowód ich ciężkiej i sumiennej pracy, wysiłku nauczycieli a także starań rodziców. Nie bez znaczenia jest także system motywacyjny, który z powodzeniem funkcjonuje w naszej szkole pod nazwą ,,Duży i Mały Tytus”. Jego ideą jest nagradzanie uczniów wyróżniających się, którzy ambitnie podejmują kolejne edukacyjne wyzwania i osiągają wysokie wyniki podczas realizacji zadań. Jesteśmy dumni tym bardziej, że od lat naszą dewizą i motywem przewodnim działania jest praca z dziećmi i dla dzieci, więc każdy sukces na miarę możliwości cieszy i napędza do dalszych działań i starania o więcej. W ramach pracy z uczniem zdolnym, rozpoczynamy jeszcze przed feriami realizację interdyscyplinarnego projektu edukacyjnego ,,Po wschodniej stronie lustra”, w ramach którego będziemy zachęcać do poznawania kultury rosyjskiej oraz kresowej, a także projektu ,,Nasze Szkolne ABC”, w którym przybliżamy i wyjaśniamy uczniom i rodzicom wszystkie działania i cele projektów realizowanych na terenie szkoły w tym roku, aby mogli świadomie i aktywnie włączać się do uczestnictwa. Jesteśmy także w trakcie realizacji projektu edukacyjnego organizowanego przez WCiES pod honorowym patronatem Kuratorium Oświaty, skierowanego szczególnie do uczniów ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi pod nazwą ,,Szkoła przyjazna uczniom z dysleksją”, którego celem jest zwiększanie szans edukacyjnych dla uczniów z trudnościami w nauce czytania i pisania przez udzielenie im specjalistycznej pomocy psychologiczno-pedagogicznej, czy program KIK34 w ramach wdrażania w szkole zasad prawidłowego żywienia i aktywności fizycznej .Jesteśmy przekonani, że nasze zaangażowanie i trud włożony w odkrywanie młodych talentów przyniesie oczekiwany skutek w postaci licznych osiągnięć i trofeów, będących miarą wykonanej pracy – jeśli nie teraz to za rok, za dwa zgodnie ze słowami, że ,, sukces to praca, możliwość tworzenia, wyznaczanie celów i ich osiąganie. To zwykła praca, ale robiona w niezwykły sposób.