Reklama

Punkt Obsługi Pasażerów w Blue City

08/07/2015 03:30

ZTM otwiera w centrum handlowym Blue City nowy Punkt Obsługi Pasażerów.

 

8 lipca w centrum handlowym Blue City zostanie uruchomiony nowy Punkt Obsługi Pasażerów ZTM. Będzie to pierwszy POP działający w centrum handlowym.    POP będzie działał w lokalu 28 na poziomie -1 (wejście od strony ul. Opaczewskiej, przy pętli linii 159 i 172). Będzie czynny przez siedem dni w tygodniu w godz. 11.00 – 19.00. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji dwie kasy. W nowym POP-ie będzie można: - kupić bilety - wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską - złożyć wniosek o wydanie hologramu do Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka - załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty - złożyć wnioski lub reklamacje - uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. - złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM.   Nowy POP w Blue City będzie 18. punktem tego typu w stolicy.   
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do