8 lipca w centrum handlowym Blue City zostanie uruchomiony nowy Punkt Obsługi Pasażerów ZTM. Będzie to pierwszy POP działający w centrum handlowym. POP będzie działał w lokalu 28 na poziomie -1 (wejście od strony ul. Opaczewskiej, przy pętli linii 159 i 172). Będzie czynny przez siedem dni w tygodniu w godz. 11.00 – 19.00. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji dwie kasy. W nowym POP-ie będzie można: - kupić bilety - wyrobić Spersonalizowaną Warszawską Kartę Miejską - złożyć wniosek o wydanie hologramu do Karty Warszawiaka i Karty Młodego Warszawiaka - załatwić formalności związane z wezwaniem do zapłaty - złożyć wnioski lub reklamacje - uzyskać informacje o funkcjonowaniu komunikacji miejskiej. - złożyć wniosek o zwrot biletu zakodowanego na WKM. Nowy POP w Blue City będzie 18. punktem tego typu w stolicy.