Reklama

Nawet przyroda wie, że dobry towar nie trzeba nachalnie reklamować

11/10/2023 00:47

Powoli dobiega koniec kampanii wyborczej i wstępnie można już podsumować wyniki. No cóż nawet przyroda poznała się, kto przesadził z ilością i wielkością bilbordów i po wichurze trochę tych naj najlepszych potargała. Oczywiście w Warszawie najwięcej mogli i korzystali z bogactwa swoich partii oraz z pewnych względów kandydaci z logiem pustego serca i trzeciej drogi. Nie wiem ile kosztowało wynajęcie powierzchni reklamowych na autobusach, bo i tam prym wiedli kandydaci z tych samych ugrupowań plus lewica. Patrząc na to, to jednak rzeczywiście nie mamy wolnych wyborów skoro jednym stosuje się ulgi a drudzy muszą oblizywać się na takie możliwości i po katach i ukradkiem zaznaczać swoją bytność w przestrzeni publicznej. Mądrzy wyborcy powinni i to wziąć pod uwagę a reszta zagłosuje nie głową tylko telewizorem albo ilością i wielkością bilbordów. A szkoda.

Czytaj również:

Zobacz także:














Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do