Forma, jaką przybrał zwycięski neon Zieleniak nawiązuje stylistyką do charakterystycznego kroju pisma z lat 50-60. Autorami wszystkich propozycji był z zespołu 370 Studio, który zaprojektował je na zlecenie Zarządu Mienia m.st. Warszawy. Mieszkańcy mogli wybierać najładniejszy ich zdaniem projekt nowego neonu między 5 a 10 lutego, na stronie Urzędu Dzielnicy Ochota. Do wyboru były 4 projekty. Pierwszy, zwycięski otrzymał 804 (44%) głosy, projekt nr 2 – z listkami zamiast kropek nad „i” zebrał 477 (26%) głosów. Projekt nr 4 z pismem drukowanym zebrał 374 (20%) głosy, a najmniej głosów zebrał projekt pisma odręcznego – 186 (10%). Łącznie w ankiecie oddanych zostało 1841 głosów. - Neon podoba mi się. Co prawda głosowałem na inny wariant. – przyznaje Grzegorz Wysocki – zastępca burmistrza dzielnicy Ochota. Od dwóch miesięcy koncentrujemy się na tym aby neon był wizytówką dobrego, polskiego handlu. Mam nadzieję, że przeprowadzka kupców i uruchomienie hali przebiegnie bez zakłóceń i wszyscy zaczniemy robić zakupy w czercu najdalej w lipcu tego roku – dodaje burmistrz.