Reklama

Pozycjonowanie stron w celach sprzedażowych i wizerunkowych. Zobacz, jak miejsce w Google wpływa na kondycję firmy

W dobie internetu oraz mediów społecznościowych każdą działalność trzeba reklamować w internecie, za pośrednictwem rozmaitych kanałów. Bez względu na branżę czy grupę docelową danego biznesu, jeden z nich odgrywa wiodącą rolę. Mowa oczywiście o wyszukiwarce Google, stanowiące podstawowe narzędzie konsumentów do zdobywania potrzebnych w danej chwili informacji i ofert. Zyskane dzięki pozycjonowaniu czołowe miejsca w wynikach organicznych przekładają się na szereg korzyści, nie tylko wzrost odwiedzin strony oraz rozpoznawalności marki.

Z wyszukiwarki korzysta średnio ponad 25 milionów internautów w Polsce. To ogromna grupa potencjalnych klientów

Oczywiście nie każdy z tych użytkowników będzie zainteresowany akurat Twoją ofertą. Dlatego należy rywalizować o wysoką pozycję wyłącznie na te frazy, które mogą przynieść realny zysk. Analiza realnego potencjału w tym zakresie to podstawowy element profesjonalnego audytu firmowej strony internetowe, jaki wykonują specjaliści SEO. Niektóre wyszukiwania są zbyt ogólne, by małe przedsiębiorstwa o ograniczonym zasięgu mogły rywalizować z wielkimi korporacjami, dysponującymi nieporównywalnie większym budżetem na reklamę. Eksperci z agencji ESEO zaznaczają, że dla ogromnej części firm najlepszym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie lokalne. Poprzez optymalizację treści, założenie darmowej wizytówki Google Moja Firma oraz szereg innych działań trzeba pomóc wyszukiwarce w wyświetlaniu witryny odpowiednim odbiorcom. Wejście na stronę użytkownika z innego kraju, województwa czy miasta podbije statystyki, ale niekoniecznie da szansę zdobycia klienta.

Według ekspertów ds. e-marketingu 90% użytkowników ma lepsze zdanie o firmach, które są wyżej w Google

Dzięki wyszukiwarce internetowej dochodzi do ok. 80% wszystkich transakcji sprzedażowych, jakie zawierają biznesy o zasięgu lokalnym. Wpływ pozycjonowania na poziom przychodów jest zatem niepodważalny. Podobnie wyglądają dane na temat postrzegania firm przez konsumentów. Jeżeli strona marki pokazuje się na górze rankingów Google, odbiorcy w naturalny sposób się z nią oswajają. W momencie, kiedy muszą dokonać zakupowego wyboru, chętniej sięgną po produkt albo usługę, z którą już wcześniej się zetknęli. Miejsce w TOP 3 internetowych rankingów gwarantuje doskonałą ekspozycję, na dodatek pokazuje przewagę nad branżową konkurencją. Google wyświetla strony z organicznych wyników wyszukiwania w takiej kolejności, że witryny uznane przez algorytmy za najbardziej przydatne trafiają na samą górę. Więcej informacji o tym, jakie czynniki są brane pod uwagę przy układaniu list, można znaleźć na stronie https://www.eseo.pl/pozycjonowanie-stron/ – warto również zapoznać się z fragmentami na temat optymalizacji serwisu www pod wytyczne Google.

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do