18°C pochmurno z przejaśnieniami

Radosna „twórczość „ drogowców i inżyniera ruchu.

Dawne Biuro Drogownictwa i Komunikacji wraz z inżynierem ruchu panem Januszem Galas w zeszłym roku przeszło do historii i zamieniło się w Biuro Polityki Mobilności i Transportu i funkcje inżyniera ruchu przejął dyrektor Pionu Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu – nadinspektor Michał Domaradzki . Kierowcy , rowerzyści oraz piesi często spierali się z nieugiętym inżynierem i była to często nierówna walka . Nie była to funkcja szanowana przez wielu ludzi , po kątach i na debatach z udziałem Pana Galasa dochodziło do wielu konfrontacji . Mimo tego zawsze był w stanie udowodnić swoje motywy zmian organizacji ruchu . Teraz mamy to na co sobie zasłużyliśmy – w myśl zasady „szanuj wroga swojego bo możesz mieć gorszego” nastąpiły czasy gdzie ludzie domagają się dodatkowych przejść dla pieszych i napotykają się na mur przeszkód . A tutaj nagle na Ochocie przy ulicy Księcia Trojdena stanęły światła ,które to wywołują politowanie dla ludzi którym nie przyszło by do głowy tam postawić takie „drogie udogodnienie” . Jest tam ślepa ulica która kończy się na działkach , choć za nimi znajduje się tam też ślepa ulica Stanisława Żaryna . Może „miasto planuje otwarcie tej ulicy ale na razie tylko tam parkują właściciele okolicznych działek i spacerowicze po pobliskim parku . Jeżeli otworzą i przedłużą lokalną uliczkę Żaryna to kilku kierowców z osiedla apartamentowców dało by radę wykonać bezproblemowo manewr skrętu w prawo (gdzie tylko taki tam panuje obowiązek wynikający ze znaków pionowych i poziomych) Szumne plany też były na otwarcie przy Żwirki i Wigury naszego „Pentagonu „ ale to sporo dalej od tego miejsca i jak zwykle plany planami ,a życie swoje . Tak więc stoją sobie jakieś światła na które biegacze , rowerzyści i piesi i tak nie zwracają uwagi i przy rozmowach z nimi bardzo „ciepło i ciekawie” wypowiadają się o tym co wymyślił takie rozwiązanie .Należało by, skoro już szastamy pieniędzmi dodać do tego „wielkiego skrzyżowania” podpórki rowerowe(tak na bogato z obydwu stron) i dzięki im może to zachęci do stawania na czerwonym świetle, przy pustej ślepej parkowej ulicy.

Ostatnie video - filmy na iOchota.pl