Reklama

Był bazarek i co po nim zostało?

10/12/2022 02:48

W dawnych czasach Hala Kopińska dla sporej liczby mieszkańców była jak Domy Towarowe Centrum lub PDT Praga, lub Wola. Czasy te już dawno minęły, ale czy na lepsze -raczej wątpię. Co z tego, że mamy pięknie wyglansowane molochy, gdzie towar spłaszczony i albo świadomie musimy kupić tandetę lub ładniej zapakowaną tandetę tylko z pięknymi metkami i to takimi, co poniektórzy nawet je noszą na wierzchu (nie odrywając ich).Wracając do naszej hali Kopińskiej i jej otoczenia. To pamiętam czasy gdzie było tam przyjemnie pójść na zakupy -zawsze było tam coś, co raczej trudno było gdzie indziej dostać a i na pobliskim bazarku można było trochę "zachodu" zobaczyć i czasami kupić jak kogoś było stać na wyszukane towary . Teraz w Internecie, (czyli inaczej nazywając w śmietniku) można niby wszystko dostać i taka forma handlu poszła w niełaski. Mimo wszystko powinno się ją powolutku przywrócić drobny handel tylko na trochę innych zasadach i w trochę bardziej cywilizowanych warunkach. Najgorsze jest to, że teraz doraźni przedsiębiorcy tylko szukają oszczędności i pod czujnym okiem niedaleko prosperującej Państwowej Inspekcji Pracy zatrudniali i zatrudniają pracowników na "dzika " lub "kartę rowerową. No cóż polityka taka, że już modne stały się umowy cywilno -prawne i tak widać kończą się te dobrodziejstwa luźnych umów i tak zwanego wolnego handlu. Na dokładkę na drzwiach niektórych "bud" jakieś dziwne kartki powywieszane jakby jakaś tam selekcja panowała a nie równość dla klienta. Porządki na tym bazarku jakby był czynny a w rzeczywistości to wymarłe miejsce. Czy stać nas jest na taki wygląd i wizerunek otoczenia? Czy wszędzie, gdzie "niewidzialna ręka wolnego rynku" weszła musi się tak kończyć?

Zapraszamy na wydarzenia:





Czytaj również:










Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do