Problem z utrudnioną możliwością kontaktu z radnymi, zasygnalizowali mieszkańcy Ochoty. Na stronie internetowej urzędu dzielnicy, w zakładce - „radni”, nie podano terminów dyżurów i żadnych kontaktów telefonicznych w odniesieniu do dziesięciorga radnych. Po napisaniu artykułu na ten temat i wyświetleniu go w wydaniu internetowym naszej gazety, w ciągu 24 godzin brakujące wpisy zostały uzupełnione. Wcześniej jednak, pod moim tekstem w Internecie ukazał się wpis rzecznika prasowego i naczelnika wydziału promocji Pani Moniki Beuth-Lutyk, która opisywaną przeze mnie sytuację tłumaczyła m.in. „chorobą wieku dziecięcego” (dosłownie), zmienionego niedawno serwisu internetowego urzędu. Zatem można stwierdzić, że strona internetowa urzędu dzielnicy Ochota „cudownie ozdrowiała” i to w bardzo szybkim czasie, a mieszkańcy Ochoty mogą się bez problemu kontaktować ze wszystkimi radnymi.