Reklama

Na kawę? Do tramwaju

Kawowy tramwaj Tchibo FOR BLACK ’N WHITE na ulicach Warszawy

 

Trwa kampania nowego wariantu kawy Tchibo – FOR BLACK ’N WHITE! Na ulicach Warszawy pojawił się zabytkowy tramwaj zaaranżowany na kameralną kawiarnię,
w którym każdy może napić się i delektować smakiem wyjątkowej kawy Tchibo. To kolejna nietypowa akcja w ramach działań promocyjnych. W poprzedniej odsłonie kampanii
w sześciu miastach Polski pojawiły się artystyczne murale, obrazujące ulubione „momenty kawowe” fanów marki na Facebooku.

Kawowy moment … w tramwaju!

Tramwaj Black&White rozpoczął kursowanie już 1 października i do końca miesiąca będzie zapraszał przechodniów do wejścia i skosztowania nowej kawy z portfolio Tchibo.

Zabytkowy pojazd z 1969 roku wyróżnia się charakterystyczną stylistyką Black&White. Każdy pasażer tramwaju może zrelaksować się w jego komfortowym wnętrzu – naturalnie przy kubku świeżo parzonej kawy. Co istotne – zarówno kawa jak i sam przejazd są zupełnie darmowe.

Trasa dla kawoszy

Mobilna kawiarnia Tchibo FOR BLACK N WHITE kursuje w godzinach 7.00 – 15.00 (od poniedziałku do piątku) oraz 11 – 19 (w soboty i niedziele). Od poniedziałku do piątku tramwaj można spotkać na trasie Wyścigi – Puławska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – Andersa – Marymont Potok. W weekendy pojazd pojedzie z Placu Narutowicza, przez Grójecką, Pl. Zawiszy, Al. Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Al. Waszyngtona i skończy kurs na Rondzie Wiatraczna.

Akcja jest częścią kampanii prowadzonej we współpracy z domem mediowym Initiative i Mediabrands Studios – agencją odpowiedzialną za przygotowanie niestandardowych akcji, jak murale oraz tramwaj Black&White.

BLACK ‘N WHITE – wyjątkowa głębia smaku, czarna lub z mlekiem

Kawa Tchibo FOR BLACK ´N WHITE smakuje doskonale niezależnie od sposobu przyrządzania. Pasuje do wszystkich upodobań, bez względu na to, czy pijemy ją czarną, czy z mlekiem i nie traci tego, co ją wyróżnia: swojego pełnego smaku. Dzięki specjalnemu procesowi długotrwałego wypalania, podczas którego ziarna są palone aż do trzech razy dłużej niż zazwyczaj, Tchibo FOR BLACK ´N WHITE zapewnia doskonały smak kawy: czarnej, białej, intensywnej, czy delikatnej.

Dodatkowe informacje

Magdalena Ṥniadewicz, Tchibo Warszawa, Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej

 tel.: 22 383 16 77, e-mail: magdalena.sniadewicz@tchibo.pl

Informacje o Tchibo Warszawa

Tchibo ma unikalny model biznesowy, który łączy najwyższej jakości kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest wiodącym producentem kawy palonej w Polsce oraz ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Ponad 50 sklepów stacjonarnych, znanych z unikalnego doświadczania zakupów, i e-sklep Tchibo.pl, jeden z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce, to podstawa wielokanałowego systemu dystrybucji produktów Tchibo. Częścią strategii biznesowej Tchibo jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Firma Tchibo Warszawa sklasyfikowana jest na 5. miejscu w branżowym zestawieniu Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2015 (Transport, usługi, handel). Więcej informacji na: www.tchibo.com/pl

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do