Trwa kampania nowego wariantu kawy Tchibo – FOR BLACK ’N WHITE! Na ulicach Warszawy pojawił się zabytkowy tramwaj zaaranżowany na kameralną kawiarnię, w którym każdy może napić się i delektować smakiem wyjątkowej kawy Tchibo. To kolejna nietypowa akcja w ramach działań promocyjnych. W poprzedniej odsłonie kampanii w sześciu miastach Polski pojawiły się artystyczne murale, obrazujące ulubione „momenty kawowe” fanów marki na Facebooku. Kawowy moment … w tramwaju! Tramwaj Black&White rozpoczął kursowanie już 1 października i do końca miesiąca będzie zapraszał przechodniów do wejścia i skosztowania nowej kawy z portfolio Tchibo. Zabytkowy pojazd z 1969 roku wyróżnia się charakterystyczną stylistyką Black&White. Każdy pasażer tramwaju może zrelaksować się w jego komfortowym wnętrzu – naturalnie przy kubku świeżo parzonej kawy. Co istotne – zarówno kawa jak i sam przejazd są zupełnie darmowe. Trasa dla kawoszy Mobilna kawiarnia Tchibo FOR BLACK ’ N WHITE kursuje w godzinach 7.00 – 15.00 (od poniedziałku do piątku) oraz 11 – 19 (w soboty i niedziele). Od poniedziałku do piątku tramwaj można spotkać na trasie Wyścigi – Puławska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – Andersa – Marymont Potok. W weekendy pojazd pojedzie z Placu Narutowicza, przez Grójecką, Pl. Zawiszy, Al. Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Al. Waszyngtona i skończy kurs na Rondzie Wiatraczna. Akcja jest częścią kampanii prowadzonej we współpracy z domem mediowym Initiative i Mediabrands Studios – agencją odpowiedzialną za przygotowanie niestandardowych akcji, jak murale oraz tramwaj Black&White. BLACK ‘N WHITE – wyjątkowa głębia smaku, czarna lub z mlekiem Kawa Tchibo FOR BLACK ´N WHITE smakuje doskonale niezależnie od sposobu przyrządzania. Pasuje do wszystkich upodobań, bez względu na to, czy pijemy ją czarną, czy z mlekiem i nie traci tego, co ją wyróżnia: swojego pełnego smaku. Dzięki specjalnemu procesowi długotrwałego wypalania, podczas którego ziarna są palone aż do trzech razy dłużej niż zazwyczaj, Tchibo FOR BLACK ´N WHITE zapewnia doskonały smak kawy: czarnej, białej, intensywnej, czy delikatnej. Dodatkowe informacje Magdalena Ṥniadewicz, Tchibo Warszawa, Specjalista ds. komunikacji korporacyjnej tel.: 22 383 16 77, e-mail: magdalena.sniadewicz@tchibo.pl Informacje o Tchibo Warszawa Tchibo ma unikalny model biznesowy, który łączy najwyższej jakości kawę paloną z szerokim asortymentem produktów ze zmieniających się co tydzień kolekcji. Tchibo jest wiodącym producentem kawy palonej w Polsce oraz ekspresów i kawy w kapsułkach – Cafissimo. Ponad 50 sklepów stacjonarnych, znanych z unikalnego doświadczania zakupów, i e-sklep Tchibo.pl, jeden z dziesięciu największych sklepów internetowych w Polsce, to podstawa wielokanałowego systemu dystrybucji produktów Tchibo. Częścią strategii biznesowej Tchibo jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Firma Tchibo Warszawa sklasyfikowana jest na 5. miejscu w branżowym zestawieniu Rankingu Odpowiedzialnych Firm 2015 (Transport, usługi, handel). Więcej informacji na: www.tchibo.com/pl