Reklama

Ochotnicy z Blue City

Centrum Handlowe Blue City inauguruje działalność akcji „Ochotnicy z Blue City” wspierającej lokalną społeczność.

Blue City od lat jest lokalnym ośrodkiem spotkań i załatwiania bieżących spraw mieszkańców Ochoty. Jako część ochockiej społeczności stara się być otwarte na jej potrzeby. 

- Do niedawna swoje działania pomocowe koncentrowaliśmy na najmłodszych, współpracując z Młodzieżowym Domem Kultury „Ochota”. Wiosną zwrócił się do nas Ośrodek Pomocy Społecznej  „Ochota” z prośbą o pomoc dla najstarszych mieszkańców dzielnicy. Udało nam się wtedy wspólnie z drogerią Super-Pharm, drogerią Hebe oraz firmą Velvet Care przekazać seniorom, potrzebne im produkty. Akcja ta  zainspirowała nas
i zachęciła do dalszego działania – mówi Ida Wrona z działu marketingu Blue City. 

Stąd pomysł na nowy projekt CSR „Ochotnicy z Blue City”, dzięki któremu zarówno Blue City, jak i firmy prowadzące tu działalność będą mogły w łatwy sposób wspierać lokalną społeczność, korzystając ze swoich zasobów. 

- Około 40 proc. naszych klientów to mieszkańcy Ochoty – nasi sąsiedzi. Dzięki współpracy z wolontariuszami Ośrodka Pomocy Społecznej „Ochota”, Młodzieżowego Domu Kultury „Ochota” oraz akcji społecznej „Senior w koronie” wiemy, że dużo osób z naszego otoczenia zostało dotkniętych pandemią i potrzebuje wsparcia. Postanowiliśmy zebrać z najemcami siły i pomagać – mówi Ida Wrona z działu marketingu Blue City.

Do akcji pilotażowej przyłączyli się: Media Markt, Super-Pharm, Crocs, Lavard, Modnisiowo oraz Poprawki Krawieckie. W przygotowanych paczkach znalazły się m.in. odzież, kosmetyki i chemia domowa, artykuły kuchenne, gry i zabawki, a także haftowane maseczki ochronne dla dzieci i dorosłych. Salon Media Markt przekazał kuchenki mikrofalowe dla dwóch seniorów, którzy nie mieli możliwości odgrzewania posiłków w domach, a każda z rodzin otrzymała również zaproszenie na dzień zabawy w Blue City – młodsze dzieci do sali zabaw Inca Play, a starsze do parku rozrywki Tep Factor.

- To budujące, że udało się przygotować paczki, chociaż darczyńcy prowadzący działalność w Blue City sami przeżywają teraz trudny okres ze względu na wprowadzane obostrzenia  i ograniczenia w ich działalności. Mamy nadzieję, że w kolejnych miesiącach uda nam się powtórzyć akcję, i z każdą kolejną przekazywać coraz więcej darów, które pomogą osobom w potrzebie stanąć na nogi w tych niepewnych czasach – podsumowuje Ida Wrona. 

Czytaj również:

 

 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do