7°C bezchmurnie

Najlepszy serwis rowerowy.

Może ktoś mi zarzucić czerpanie korzyści za reklamę serwisu rowerowego, ale  mając wieloletnie doświadczenie z różnymi serwisami, mógłbym wiele złego o nich napisać. Więc może lepiej pisać o pozytywnych miejscach i unikać tych, co nawet  w trakcie większego remontu potrafią naciągnąć klienta nawet na koszty dętki. Jako, że wiele jeżdżę i codziennie rower mi służy, więc nie bawię się w naukę samodzielnych wymian części (było by to długotrwałe) i wolę oddać swój „skarb” fachowcom. Wiele miejsc przetestowałem  i w wielu napotykałem - wydawało się -  solidnych serwisantów, ale bywało, że zaraz po wyjeździe wracałem i musiałem udowadniać niedociągnięcia. Od paru lat trafiłem na serwis, po którym widać profesjonalizm mechanika. Części nie z „wyższej półki” służą mi dłużej niż w poprzednich serwisach,  za które płaciłem krocie. Niedawno  musiałem dokonać zakupu  błotników do nowego roweru i bez większych sprzedano mi właściwe(rower 29 cali). Uzyskałem też prawie za darmo  pomoc w założeniu błotników i przy okazji podregulowanie przerzutki. Jaki serwis za symboliczną opłatą od ręki w sezonie oderwie pracownika  od poważniejszej czynności  i pomoże w niby błahych czynnościach? Serwis ten mieści się na Okęciu  Al. Krakowska 227.


Najlepszy serwis rowerowy. komentarze opinie

  • gość 2016-07-14 11:39:01

    Potwierdzam - bardzo przyjazne i fachowe miejsce. Nigdy nic nie jest dla nich za trudne albo się nie da:-) To zdecydowanie moje miejsce rowerowe !

  • gość 2018-03-30 08:47:37

    Dobry serwis polecam Ci na Pradze- bikesalon. Są otwarci 7 dni w tygodniu w takich, godzinach, że bez problemu dostarczysz i dobierzesz sprzęt. Profesjonalna obsługa, szybki serwis na miejscu jeśli jakaś awaria zdarzy się na trasie

  • OSZUKANY - niezalogowany 2018-08-27 19:43:22

    Propaganda rowerowa (ul. Czarnomorska w Warszawie ) – Jak żyję większego CHAMSTWA i PROSTACTWA w stosunku do kupującego nie widziałem. Rower zakupiony w październiku 2017. Biorąc pod uwagę, że w zimę nie jeżdżę to eksploatacja (tylko w weekendy) rozpoczęła się od kwietnia 2018 roku. Po czterech miesiącach (lipiec 2018) korbowód zaczął trzeszczeć, stukać a biegi zaczęły przeskakiwać. W dobrej wierze udałem się do sklepu w sprawie ewentualnej reklamacji. Od pracownika sklepu usłyszałem, że owszem można naprawić odpłatnie suport (koszt ok. 100zł) i wymienić zajechane zębatki (po trzech miesiącach zostały rzekomo zajechane, drugie 100zł) lub ewentualnie w ramach dobrych praktyk handlowych zwrócą kasę (prawdopodobnie był to ojciec właściciela). Przystałem na zwrot kasy. Po dwóch dniach chcąc odebrać kasę udałem się do sklepu gdzie zastałem rower z poprzebijanymi oponami a właściciel RZUCIŁ Z POGARDĄ na ziemię dokument zakupu (dosłownie RZUCIŁ!!!) twierdząc, że reklamacja nie zostanie uwzględniona. Mogę sobie czekać na reklamację suportu od producenta, BO MU to WISI (dosłowny cytat) albo wymienić na własny koszt. Tak, więc jeżeli nie chcecie stracić kasy na zakup roweru, który po kilku przejażdżkach wam się rozsypie i szarpać z PROSTACKIM właścicielem to omijajcie ten sklep i serwis z daleka. Szkoda waszych nerwów. Jest tyle sklepów w Wawie z bardziej kulturalną obsługą, gwarancją na produkt, że ten badziew możecie sobie odpuścić. Ja kasę straciłem, bo rower nadaje się na śmietnik. Tak, więc proponuję właścicielowi z wiszącym problemem udać się do specjalisty "tego od zwisu", bo do handlu całkowicie się nie nadaje a Wam omijać szerokim łukiem ten szemrany przybytek, bo tylko nerwy i kasę stracicie. Sprawa też została nadana do US, bo paragon, który rzekomo miał być dokumentem zakupu i gwarancji okazał się całkowicie nieczytelny.

  • gość 2018-09-27 11:39:55

    potwierdzam, bardzo dobry serwis

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na iOchota.pl