Reklama

Ochota na karnet pod choinkę

Świąteczny konkurs dla Mieszkańców Dzielnicy Ochota – „Ochota na karnet pod choinkę”

Zapraszamy mieszkańców dzielnicy Ochota do wzięcia udziału w Świątecznym Konkursie Urzędu Dzielnicy Ochota.
Organizatorem Konkursu „Ochota na karnet pod choinkę” jest Urząd Miasta Stołecznego Warszawy – Dzielnica Ochota.      

Konkurs jest prowadzony na oficjalnym portalu społecznościowym FB Urzędu Dzielnicy Ochota https://www.facebook.com/dzielnicaOchota(otwiera się w nowej karcie).

Konkurs trwa od 13-17 grudnia 2021 r. (poniedziałek – piątek)

Codziennie, przez kolejnych 5 dni roboczych, o godz. 9:00 na „Fanpage” opublikujemy pytanie. Pierwsze 8 osób, które danego dnia prawidłowo odpowiedzą na zadane pytanie zostanie nagrodzone karnetami wstępu na basen. Odpowiedź na pytanie z „Fanpage” należy udzielić w wiadomości prywatnej. Odpowiedzi umieszczane bezpośrednio pod postem nie będą uznawane za poprawnie udzielone.

Nagrodą w konkursie są karnety normalne 10-I, uprawniające do wejścia na pływalnię OSiR Ochota. Jeden karnet uprawnia do korzystania z pływalni wielofunkcyjnej OSIR Ochota, na ul. Rokosowskiej 10, przez okres 12 miesięcy od momentu aktywacji, przez 600 minut, w godzinach otwarcia obiektu, przez osobę powyżej 18 lat i nieposiadającej uprawnień do ulg.

Zwycięzcy zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem prywatnej wiadomości wysłanej przez „Fanpage”.

Odbiór nagród nastąpi w terminie od 20.12.2021 do 31.01.2022 r. (z wyjątkiem dni wolnych) w kasie Ośrodka Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Rokosowska 10, w godzinach otwarcia pływalni. Przy odbiorze należy okazać wiadomość z „Fanpage” Organizatora potwierdzającą wygranie nagrody.

Liczba nagród do wygrania: 40 szt.

Załączniki:

Czytaj również:






 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do