Częstochowska na odcinku od Białobrzeskiej do Grójeckiej jest ulicą dwukierunkową. Dlatego projekt Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego zakłada stratę kilkudziesięciu miejsc parkingowych na tym odcinku ulicy. Dotyczy to przede wszystkim parzystej strony. Otóż z uwagi na szerokość dwukierunkowej ulicy na początku (patrząc od Białobrzeskiej) wyznacza się 14 miejsc parkowania poziomego i wszystko. Potem następuje wysłupkowanie skrzyżowania z Dorotowską, a potem zapowiedź budowy jak rozumiem nieprzyjaznych krawężników. Tak, więc dzisiaj po tej stronie Częstochowskiej parkuje ukośnie jakieś 60 samochodów, a po wprowadzeniu SPPN będzie 14. Masakra!!! [middle1] Można jej uniknąć wprowadzając ruch jednokierunkowy od Białobrzeskiej w kierunku Grójeckiej. Jeśli do tego ten ruch jednokierunkowy będzie kontynuowany na ulicy Dorotowskiej to sytuacja może powrócić do normy i pozostanie tak jak jest. Z punktu widzenia ratusza takie rozwiązanie też jest korzystne, ponieważ przybędzie więcej miejsc płatnych. Dlaczego? Ulice jednokierunkowe mogą być węższe i wszystko się zmieści. Czy urzędnicy Zarządu Dróg Miejskich przystaną na naszą propozycję? Zobaczymy. Drodzy mieszkańcy! Jeszcze do piątku trwają konsultacje. Można wejść tutaj i obejrzeć jakie rozwiązania proponuje ZDM w waszej okolicy. Można również do piątku przekazać na sppnochota@zdm.waw.pl lub za pomocą lub za pomocą formularza elektronicznego swoje uwagi i propozycje. CZYTAJ RÓWNIEŻ: Zobacz także: SPPN na Rakowcu - czy ustalenia zostaną dotrzymane? Zobacz także: SPPN na Opaczewskiej - oznakowanie sposobu parkowania musi być jednoznaczne Zobacz także: SPPN - czy muszą być dwa równoległe chodniki na Białobrzeskiej? Zobacz także: SPPN na ulicy Dobosza - czy można coś zmienić? Zobacz także: Płatne parkowanie na Ochocie - pora na konsultacje Zobacz także: SPPN - konstruktywne spotkanie z przedstawicielami ZDM Zobacz także: Groźny wypadek na wysokości Gwiaździstej