Jak to się dzieje, że w Ochockim ZGN po ponad 10 latach następują zmiany, które są chyba nieakceptowane nawet przez ZGN, bo ukrywane przed opinia publiczną. Dopiero po zapytaniu o udzielenie informacji publicznej pojawiają się na stronie internetowej i w siedzibie jednostki. Zapewne nie wszyscy wiedza, że w ZGN jest zatrudniony drugi zastępca dyrektora, co nie byłoby niczym dziwnym bo w innych jednostkach jest zazwyczaj po dwóch zastępców dyrektora, gdyby nie fakt, że został powołany zastępca dyrektora ds. organizacyjnych nadzorujący 1 naczelnika i 5 pracowników, według informacji uzyskanych bezpośrednio z ZGN. Co więcej, nowy zastępca Pani Małgorzata Skrocka została zatrudniona na stanowisko kierownika działu organizacji z dniem 05.02.2020 r. następnie od 01.10.2010 r. została p.o. Zastępcy Dyrektora w trybie art. 21 ustawy o pracownikach samorządowych, czyli bez konkursu, ale zgodnie z prawem. Inne procedury też poszły w ekspresowym tempie. Zmiana regulaminu organizacyjnego została wprowadzona 29 września a 1 października Pani Skrocka awansuje, gdzie w odpowiedzi z dnia 02.10 udzielonej przez Dyrektora ZGN nie zwiększa to kosztów w dobie pandemii i likwidowania miejsc pracy. Ale już 26 stycznia takie koszty się pojawiły i odpowiednio wzrosły o 14,6 procent w stosunku do Pani Skrockiej a 23,4 w stosunku do osoby, która została awansowana na kierownika. Od 01.01.2021 r. Pani Małgorzata Skrocka została Zastępcą Dyrektora, oczywiście ciągle w tym samym trybie czyli bez konkursu, mimo iż zgodnie z zasadami dopiero po roku od zatrudnienia powinna mieć umowę na czas nieokreślony a w tym przypadku nastąpiło to już 01.09.2020 r. łącznie z awansem w dniu 01.10.2020 r. Pani Maria Środoń jako zastępczyni odpowiedzialna za Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dniu 16.10.2020 r. twierdziła, że „sprawy organizacyjne i kadrowe tej jednostki należą do kompetencji Dyrektora” ale w dniu 21.12.2020 r. na wniosku skierowanym na Zarząd o zasięgnięcie opinii w sprawie powierzenia Pani Skrockiej stanowiska Zastępcy Dyrektora (zgodnie ze statutem ZGN) pisze ,,Akceptuję i popieram i Kieruje na Zarząd po czym skreśla powyższe i razem z Panią Burmistrzynią Łęgiewicz akceptuje. To taki krótki kolejny standard rządzącej koalicji, bo oprócz ukończonego SGH dawniej SGPiS i znajomością z Panią Burmistrzynią Łęgiewicz Pani Skrocka nie posiada doświadczenia w pracy samorządowej ani tym bardziej w zarządzaniu nieruchomościami. Nasuwa się pytanie, czy nie było wśród wieloletnich pracowników ZGN nikogo kompetentnego do zajęcia najpierw stanowiska kierownika działu organizacyjnego w drodze awansu a później stanowiska zastępcy dyrektora, mimo ze tworzenie go w dobie pandemii to czyste Bizancjum? Ale drodzy Państwo to dopiero początek zmian w ZGN ... Poprosiliśmy o potwierdzenie informacji i ewentualny komentarz zarówno panią rzecznik Urzędu Dzielnicy Ochota Monikę Beuth-Lutyk jak i panią dyrektor ZGN Ochota Agatę Kapłon. Niestety pani dyrektor postanowiła nie komentować sprawy sugerując, że w imieniu ZGN skomentuje ją pani rzecznik urzędu. Pani rzecznik urzędu dla odmiany w ogóle nie odpowiedziała na naszego maila. Czytaj również: Zobacz także: Będzie nowa sygnalizacja świetlna przy Ryżowej Zobacz także: System zezwoleń na sprzedaż alkoholu dyskryminuje ochockich przedsiębiorców Zobacz także: Zapraszamy na Zumbę Zobacz także: Mistrzostwa Ochoty i Włoch warsztatów samochodowych!