listy czytelników, Biedronce tylko - zdjęcie, fotografia
  • Fotka nr 0 z 4
  • Fotka nr 1 z 4
  • Fotka nr 2 z 4
  • Fotka nr 3 z 4
Jerzy Pawlonek - blog 15/03/2019 18:44

Niedawno popełniłem artykuł o kolejce na 3/4 sklepu "Biedronka". Spotkał się ten artykuł z falą niechlubnych dla mnie komentarzy na Fb . Jako, że nie chcę być zaszczyconym obecnością w przednim i doborowym towarzystwie(nie zapisałem się do tej sekty), więc nie mogę tam się bronić. Mimo tego, że nie żyję w tym kręgu to strzępy wiadomości docierają do mnie i chciałbym wyjaśnić paru ludziom wątpliwości związane z tym artykułem. Pani Agata C-ska nie może się doczekać pozytywnego artykułu, specjalnie dla niej dodałem, jako zdjęcie główne piękne zielone drzewo w zimowej szacie. Tylko u nas, mimo że w zimie powinno być "łyse" a jest zieloniutkie czyż to nie piękne? Jak znajdę kolorowego wiosennego kwiatka na trawniku z niezliczoną ilością petów i g… czworonogów też napiszę? Po prostu taka jest nasza rzeczywistość jak by ją nie ubarwiać to i tak gdzieś w tle będzie to g…. • Od urodzenia miałem " pod górkę"- zero znajomości, w szkole Pani nauczycielka od Polskiego wpoiła we mnie obrzydzenie do nauki i to teraz wychodzi-sami Państwo przekonujecie się czytając moje wypociny. Teraz podobni są nauczyciele -widzę to po synu i śmiem twierdzić, że nie pochodzę z patologii. Ojciec był bardzo ambitny i pełny chęci do nauki. Nie biorę niczego i może, dlatego świat widzę na szaro -nie na kolorowo. Byłem kiedyś tylko przez 0, 5 roku kierownikiem i porzuciłem taką pracę gdzie trzeba było być obślizły i dlatego do dziś mam uraz do tych "najlepszych ". Wracając do odpowiedzi -z kolei dla Pana Jan Dąbrowski zadał pytanie, "co miał wnieść ten artykuł?" Artykuł nic nie wnosi i nie miał ( to dostawcy do biedronki wnoszą kartofle, mleko, buraki, marchewkę i.t.p) tutaj nadmieniłem dwa w jednym problemy. Jeden to nieprzygotowanie dużej sieci do zmasowanej klienteli, drugi to stan naszej chluby, którą się chwalimy, że mamy bardzo dobrych informatyków -ja mam zgoła inne zdanie, przetestowane w życiu (nie w poradnikach i reklamach).Dogłębnie nie oceniam, ocenę pozostawiam czytelnikom i rozwinięcie tematu. Odpowiedź dla Joanna Kamińska -Kowalczyk -droga Pani na Pruszkowskiej przeważnie robię zakupy i nawet mam zaprzyjaźnionego sprzedawcę -kasjera w tej Biedronce. Wystarczyło tylko trochę uważnie przeczytać mój (może zawiły) artykuł. Odpowiedź dla Anna Anulewicz - nie straszne, że ludzie robią w soboty zakupy, straszna jest pazerność pracodawców, co to kilku ludzi wykorzystują do granic możliwości, aby tylko im zysk przynieśli. Właśnie ta pazerność i braki kadrowe (przecież wszyscy muszą zarządzać) wyłażą czy to chcemy, czy nie. Tak, więc drodzy czytelnicy, zanim zmieszacie autora z błotem przeczytajcie jeszcze raz tekst i zastanówcie się czy nie ma w artykule jakieś ukrytej tezy. Wiem powinienem pisać jaśniej - tylko szkopuł jest w tym, że niektóre artykuły nie mogą być pisane wprost -nie stać mnie na adwokatów i nie mogę liczyć na pomoc.

O Biedronce i nie tylko komentarze opinie

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.




Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Skup Nieruchomości do remontu

Skup Nieruchomości-Działki,domy,mieszkania,garaże,gospodarstwa rolne,firmy i inne. Zadłużone u komornika lub w spółdzielni. Z problemami..


Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iochota.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"