Blue City to jedyne centrum handlowe w Polsce, które oferuje nigdzie indziej niespotykane atrakcje rozrywkowe – największy klub fitness FIT/One, jedyny w Polsce park rozrywki TEPfactor, najnowocześniejsze w Warszawie kino Helios, edukacyjną salę zabaw Inca Play, gdzie rodzice mogą się bawić razem ze swoimi dziećmi, Time Machine Mini Golf (pełnowymiarowy indoor golf w technologii Blacklight 3D) oraz Team Exit Pokoje Zagadek. Po okresie zamrożenia wreszcie można je odwiedzać z rodziną, znajomymi czy przyjaciółmi i fantastycznie się bawić. [middle1] Najważniejsze jest bezpieczeństwo We wszystkich miejscach rozrywki oprócz podstawowych zasad bezpieczeństwa takich jak mierzenie temperatury, dezynfekcja rąk, noszenie rękawiczek ochronnych oraz maseczki, wprowadzono również inne elementy ostrożności. Na przykład w sali zabaw Inca Play zrezygnowano z baseniku z kulkami oraz trudnych do dezynfekcji zabawek, miękkich klocków i pianek. Na terenie sali znajduje się specjalny, łatwy do dezynfekcji system podłogowy. Obowiązuje zakaz wnoszenia wózków, własnych zabawek, napojów i pożywienia. W klubie fitness FIT/One wyznaczono strefy bezpieczeństwa pomiędzy ćwiczącymi, a wszystkie urządzenia treningowe i szafki są dezynfekowane po każdym z trenujących. W TEPfactor dezynfekowane są elementy gry, a Team Exit Pokoje Zagadek przeprowadza dezynfekcję pokoi i szafek dla klientów. Również Helios przygotował kino zgodnie z wszelkimi wymogami odnośnie higieny i bezpieczeństwa ogłoszonymi przez Głównego Inspektora Sanitarnego. Jest jak przed pandemią W Blue City działają wszystkie sklepy sieciowe, w tym obecny w niewielu centrach TK Maxx oraz wyróżniające to centrum na rynku: supermarket EUROSPAR, oraz nowatorski koncept sklepu IKEA. - Cieszymy się, że nasze centrum wraca do życia i zaczyna pracować pełną parą. Działamy już jak przed pandemią. Otwarte są miejsca rozrywki, kawiarnie i sklepy. Czynne są salony fryzjerskie, kosmetyczne, poczta, Punkt Obsługi Pasażerów WTP i inne usługi. Wrócił Jarmark Produktów Regionalnych. Odwiedzalność naszego centrum stale rośnie i porównując rok do roku, wynosi obecnie ponad 70 proc. Będziemy się starali przyciągać klientów różnymi metodami, planujemy np. szereg eventów, ale o bardziej kameralnym niż masowym charakterze. Liczymy, że ruch systematycznie będzie się poprawiać, a w okresie jesiennym wróci do względnej normy – podsumowuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City. Czytaj również: Zobacz także: Basen przy Usypiskowej nieczynny, ale na Drawskiej tak Zobacz także: Powstał nowy klub radnych w radzie dzielnicy na Ochocie Zobacz także: Światła przy ulicy Zarankiewicza