Projekt- K.Baykos Na Ochocie działa wielu lokalnych przedsiębiorców. Często nie znają siebie nawzajem i mają trudność w dotarciu do okolicznych mieszkańców. Warto zmienić ten stan rzeczy poprzez przeprowadzenie spotkań networkingowych, podczas których każdy z przedsiębiorców mógłby zaprezentować siebie szerzej mieszkańcom. Mogłoby to zaowocować również nawiązaniem współpracy miedzy lokalnymi firmami. Projekt będzie polegał na przeprowadzeniu 10 spotkań networkingowych dla mieszkańców i lokalnych przedsiębiorców. Spotkania te byłby doskonałą okazją do wymiany zaufanych kontaktów w ramach sesji networkingowych oraz służyłyby poznania nowych osób w ramach naszej społeczności lokalnej. Proponowany przebieg spotkania: 1. I sesja networkingowa – kuluary 2. Lektura inspirująca 3. Autoprezentacja firmy / szkolenie / wystąpienie zaproszonego gościa 4. II sesja networkingowa: autoprezentacja każdej osoby obecnej na śniadaniu, szukanie kontraktów 5. Przejście do kuluarów – wymiana rekomendacji Tematy spotkań, prezentacje bądź szkolenia będą dobierane przez prowadzących spotkanie. Przebieg spotkań i prezentacje będą dostępne tylko dla osób obecnych na miejscu. Rezultatem spotkań sieciujących jest wymiana informacji, doświadczeń, udzielanie sobie wzajemnie pomocy i wsparcia. Realizacja projektu wiąże się również z możliwością poznania ludzi (ludzie na dużych osiedlach często nie znają siebie nawzajem).Wstępny kosztorys projektu wraz z wyszczególnieniem jego składowych1. Działania logistyczne: 4000 zł brutto - Organizacja spotkań sieciujących polegająca na promocji spotkań sieciujących i rekrutacji zainteresowanych przedsiębiorców i mieszkańców: przeprowadzenie kampanii reklamowej – plakatowo – ulotkowej + na Facebooku o tym, że jest realizowany projekt pt. Poznaj lokalny biznes na Ochocie z oznakowaniem graficznym zgodnym z systemem opracowanym przez CKS; „Zrealizowano z budżetu partycypacyjnego” . - Utworzenie formularza zapisów na spotkania dzięki darmowej usłudze Google. - Wysłanie newslettera – zaproszeń emailowych dla osób zapisanych. 2. Moderowanie spotkań: 10 spotkań x 300 zł brutto = 3000 zł brutto 3. Prezentacje tematyczne: 10 spotkań x 500zł brutto = 5000 zł brutto 4. Catering 5000zł brutto