Reklama

Pruszkowska 8A –Achtenrower

27/12/2020 09:13

Już kilkukrotnie opisywałem ten sklep i serwis rowerowy jako najlepszy na Ochocie. Dalej podtrzymuję tą opinię i zachęcam do korzystania z porad i usług pracującego tam fachowca. Dla wielu rowerzystów grudzień , styczeń i luty są okresem gdzie rower „gnije” gdzieś w czeluściach piwnic, balkonów lub klatek schodowych. A jest to dobry czas na serwis po wielomiesięcznym użytkowaniu tegoż pojazdu. Jak się jeździ i nic szczególnego się nie dzieje to jednak warto sprawdzić napęd, przesmarować piasty, zlikwidować luzy, wymienić na pewno już po całym sezonie rozciągnięty łańcuch, wyrobione platformy itp. Części te przeważnie producenci robią na góra 2 lata użytkowania. Dlaczego akurat teraz –do wiosny niby daleko. Dlatego, że teraz większość odstawia rower i myśli o nim dopiero przed samym sezonem a on może nas szybko zaskoczyć. Wszyscy lecą w marcu a wtedy serwisy zaczynają się zatykać i mechanik śpieszy się, aby nadążyć przed wymagającym klientem . Teraz ma spokój, a i nad częściami pomyśli bardziej indywidualnie i co nie nagle to nie po diable. Przy mniejszym naporze klientów to i można trochę ponegocjować cenę a gdy sezon to już nawet mechanik nie ma czasu na dyskusje. Tak więc drodzy rowerzyści ceniący swój pojazd i swoje pieniądze lepiej teraz odpuścić sobie ze dwie race na Sylwestra jedną butelkę mniej na Święta a lepiej i taniej zrobić to co i tak na wiosnę będziecie musieli zrobić. Chyba, że wolicie niemiłe niespodzianki podczas jazdy. Zachęcam Pruszkowska 8A –Achtenrower.

Czytaj również:

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    loch 2020-12-28 12:12:51

    Ale z części klienta to już nie chcą robić...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jerzy_2005@vp.pl 2020-12-29 12:59:44

    mnie się udawało i nie było problemów. Druga sprawa , że skoro mechanik daje gwarancje za swoje części to dlaczego miałby gwarantować za te z Aliexpressu lub Wischa. Miałem też reklamacje na napęd i uznane zostało za zasadną gdyż importer byle co sprzedawał pod szyldem markowym i Państwo Ci przyjęli to na klatę i wymienili na właściwą i lepszej jakości część. Tak więc nie radzę nosić "drzewa do lasu" a jak ktoś chce wymienić silnik z Syrenki na porsche to niech zaznaczy , że na własną odpowiedzialność.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • loch 2021-01-03 15:34:00

    Zgadzam się - w przypadku zakupu podróbek nie ma co oczekiwać, że rower nagle zacznie się lepiej zachowywać - tak jakby to były oryginalne (i przy nich nie ma gwarancji, że będzie lepiej). Aczkolwiek, jak ktoś szanuje swój sprzęt to raczej części wymienia na takie same, jak w fabrycznej konfiguracji.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wiktoria Olszewska 2021-01-07 23:20:24

    TEN SERWIS TO PORAŻKA Nie do końca wiem dlaczego autor artykułu jest tak zachwycony tym serwisem.Wszystko jest ok dopóki zgadzamy się z właścicielem. Jeśli jednak mamy zastrzeżenia albo jakieś uwagi wtedy sytuacja zmienia się diametralnie. Właściciel staje się nie miły wręcz agresywny krzyczy na klijętów. Najbardziej szkoda mi żony tego Pana widząc co się dzieje siedzi zarzenowana I spuszcza wzrok. Nie polecam !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Renata Jankowska 2021-01-08 11:16:41

    Odpowiedż właścicielki ACHTENROWER do Pani Wiktorii Olszewskej: Jest nam niezmiernie przykro że nasz mechanik uraził Państwa swoim zachowaniem. Państwa opinie są dla nas bardzo cenną informacją zwrotną.Bardzo dziękujemy że znalazła Pani chwilę czasu i napisała opinię o naszej działalności, mimo że od ostatniej wizyty Pani męża minęło ponad pół roku(problem z przednim hamulcem) . Mamy nadzieję że Państwa rowery są należycie zaopiekowane i nie przysparzają kłopotów. Z okazji Nowego Roku Życzymy Panu , Pana Żonie i Synowi wszystkiego najlepszego; zdrowia, szczęścia, dostatku i jak najmniej nieprzyjemnych sytuacji w życiu zawodowym jak i w prywatnym. Jeszcze raz dziękujemy opinię.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jerzy_2005@vp.pl 2021-01-10 09:43:29

    Pani Wiktorio zalecam więcej empatii i zrozumienia . Spracowany człowiek i specjalista w danej dziedzinie ma prawo mieć honor zawodowy i jak klient przychodzi prosić o pomoc i zaczyna się wymądrzać bo usłyszał gdzieś (YouTube, Facebook, i innych plotkarskich witrynach lub niedouczonego sąsiada słucha )to nie ma co się dziwić ,że nerwy puszczają. Mnie podobne sytuacje się zdarzyły i teraz rozumiem i cenię może mniej taktownych ludzi ale za to szczerych i z prawdziwego zdarzenia fachowców niż fałszywych klakierów .Z tym mechanikiem też miałem szczerą rozmowę i wiem , że to co usłyszałem to dla mojego dobra a nie ze złośliwości -po prostu jak ktoś ma rację nawet bolesną dla nas to jak ma postąpić z krnąbrnym i zatwardziałym klientem?Taka sytuacja spotkała mnie też w serwisie komputerowym na Grójeckiej i tam też słusznie zostałem przywołany do porządku jak zacząłem się wymądrzać bo syn doradzał tak czy siak i wtedy serwisant powiedział mi szczerą prawdę -to po co przytargałem do niego komputer jak syn taki alfa i omega. Powiedział szczerą prawdę i co miałem się obrazić? Tym sposobem przekonał mnie , że to nie byle jaki fachowiec co łapie się za każdą robotę aby mieć ją, ale też ceniący siebie i swoje umiejętności i nie ulegający presji niedouczonych klientów.Ale jak ktoś gusła gada to wiadomo każdemu nerwy mają prawo puścić- to tak jak teraz pójść do lekarza z Covidem i żądać sproszkowanej żaby z pajęczyną jako lekarstwo a nie szczepionki z chipem(bez kolejki).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wiktoria Olszewska 2021-01-24 13:15:47

    Szanowny Panie Wydaje mi się że dziennikarz powinien być jednak bardziej obiektywny A nie pod artykułem którego jest autorem usprawiedliwiać każdy negatywną opinię która dotyczy serwisu którym jest zachwycony. Nie każdy musi mieć takie zdanie jak Pan. Druga sprawa jeśli Panu nie przeszkadza jak ktoś jest dla Pana nie miły (delikatnie rzecz ujmując) mimo iż daję Pan zarobić to już nie moją sprawa Trzecia sprawa .Jeśli ten cudowny serwis wymienił hamulce wraz z linkami. Po awarii jednego hamulca słyszy Pan żeby więcej nie przychodzić z tym rowerem a awaria nie zostaje usunięta. To życzę powodzenia.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Renata Jankowska 2021-01-27 14:57:51

    Odpowiedź Pani Wiktorii Olszewskiej : Szanowna Pani, zgłosiliście Państwo uwagi do działania układu hamulcowego po roku użytkowania po wykonaniu usługi(w dniu odbioru użytkownik wykonał jazdę próbną i nie miał uwag do działania hamulców). Na przedniej tarczy było widoczne zanieczyszczenie jakąś tłustą substancją-nie mamy pojęcia skąd się tam wzięła-minął rok. Wcześniej przez lata przychodziliście Państwo " tylko napompować", " tylko sprawdzić po naprawie gdzie indziej", z " malutkim problemem" zawsze bez opłaty. Wymaga Pani szacunku dla siebie, a traktujecie nas Państwo jak ćwierć inteligentnych wyrobników. Zero szacunku dla naszego czasu itp. Życzę Pani traktowania w innych serwisach tak jak traktowaliście Państwo nas przez 7 lat.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do