Projekt obejmuje cykl warsztatów dot. zarządzania Wspólnotami Mieszkaniowymi Tematy szkoleń: 1/ procedury powoływania lub zmiany zarządu, administracji budynku. 2/ prawa i obowiązki zarządu wspólnoty/zarządzanie finansami, tworzenie budżetu, sprawozdawczość 3/ obowiązkowe przeglądy techniczne budynków i warunki techniczne użytkowania budynków 4/ pozyskiwanie środków z funduszy termomodernizacyjnego i remontowego na inwestycje wspólnoty 5/ procedury odzyskiwania należności od lokatorów /windykacja/ 6/ sposoby oszczędności energii elektrycznej i energii cieplnej /obniżenie kosztów/ eksploatacji/ 7/ zwoływanie i prowadzenie zebrań, sposoby powiadamiania o podjętych uchwałach. 8/ obowiązki wspólnot w stosunkach z us i zus 9/ zasady prawne i procedury przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności 10/ prawa i obowiązki właścicieli lokali.. Zajęcia będą odbywać się co dwa tygodnie w godzinach popołudniowych. Grupa powinna liczyć do 30 osób. Rozpropagowanie projektu przy pomocy mediów społecznościowych, plakatów lub zaproszeń listownych. Warsztaty powinny być prowadzone przez specjalistów z doświadczeniem /praktycy nie teoretycy/, np: bankowcy, księgowi, prawnicy i zarządcy nieruchomościami. Koszt Projektu: 7 500 zł Autor: Barbara Laszczkowska