Wiarygodność i konsekwencja ZDM.

rowery, Wiarygodność konsekwencja - zdjęcie, fotografia

Jakiś czas temu pisałem na łamach Informatora Ochoty i Włoch o trafnym wyborze Pana Dyrektora ZDM u i miałem ku temu namacalne argumenty. Niestety każda władza wcześniej czy później obnaża swoje słabości i chyba ZDM im uległ. Podlegli pracownicy i również sam dyrektor robił konsultacje i na nich sporo było obiecywane i owszem trochę się ziściło, ale zostało parę wrażliwych tematów. Rozumiem i znam takie powiedzenie, że "nie urodził się jeszcze taki, który by wszystkim dogodził", ale już na początku zwracałem uwagę, że ZDM skupiło się na doraźnych i medialnych sukcesach, ale za to zapomniano o utrzymaniu tego, co już zostało zrobione i poprawieniu tego, co zostało po prostu spartaczone (nawet nie przez obecną ekipę ). Wiele razy opisywałem drogę dla rowerów na ulicy Grójeckiej i wiatę przystankową przy ulicy Opaczewskiej . Lata mijają i co? Konsultował Pan z telekomunikacją, wodociągami, firmą energetyczną - bez rezultatu? Była przebudowa w tym miejscu i była możliwość korekty infrastruktury podziemnej i nie udało się nic zrobić? Pracownicy działu oświetlenia obiecali lepsze doświetlenie tunelu pod torami kolejowymi Dworca Zachodniego i nawet specjalnie przy tej okazji zorganizowali wycieczkę pokazową (do Ursusa) dla mnie i jednego pracownika Wydziału Zrównoważonej Mobilności, aby przedstawić rzeczywisty wygląd opisywanego tunelu po ich przebudowie. Zauroczoną wizją zmian na lepsze, opisałem to w artykule "Upragnione doświetlenie tunelu" z dnia 2016. 06. 30. I co? Jaka jest moja wiarygodność a tym bardziej Wasza? Co z obiecaną przebudową Ronda Zesłańców Syberyjskich i Prymasa Tysiąclecia? Ważniejsze były sukcesy medialne i wieczne konsultacje(dla uspokojenia "talibów" rowerowych) a to o moście Okrzei-Karowa, a to o moście Poniatowskim, na który nie ma woli politycznej, aby jakoś uporządkować tam ruch, a reszta, co nie przynosi rozgłosu pozostawiona sama sobie. Moda na rozwój ruchu rowerowego wymogła potrzebę na sukcesy, ale budując kolejne twory dla rowerzystów, którzy stali się po prostu nieudacznikami (niepotrafiącymi dostosować się do normalnego ruchu) trzeba wziąć pod uwagę, że nie zawsze są to  trafione inwestycje (dla obytych w ruchu ulicznym nawet utrudniające im życie i płynność przejazdom z punktu A do B) Odbieranie przestrzeni wspólnej dla jednej grupy użytkowników generuje konflikty. Zdobywanie kapitału politycznego po przez udogodnienia dla jednej grupy społecznej może w krótkim czasie jest opłacalne, ale opłacalność ta może być szybko zweryfikowana poprzez dwa błahe pytania - i co dalej? Były obietnice, a co z realizacją? Jak zapomni się o tym, co już się zrobiło(obiecało zrobić) poza pozycją w CV to za jakiś czas okaże się, że to, co do tej pory zrobiliśmy zostało zmarnowane i należy się tego wstydzić a nie przypisywać sobie zasługi.

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iochota.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"