Reklama

Budżet Obywatelki - oświetlić boisko na placu Baśniowym

25/08/2020 05:50

Dzięki zaangażowaniu mieszkańców, w ubiegłym roku  został zrealizowany mój projekt z Budżetu Obywatelskiego. Powstało  wielofunkcyjne boisko na placu Baśniowym dla dzieci. Niestety kwota przeznaczona na wybudowanie boiska okazała się zbyt mała i stanęliśmy przed dylematem, czy odstąpić od budowy czy zrezygnować z jakiegoś elementu. Wybraliśmy drugą opcję, budowę boiska bez oświetlenia, liczymy na mieszkańców i przyjaciół Placu Baśniowego,  że w tym roku poprą projekt budowy oświetlenia  .Doświetlenie boiska jest bardzo ważne gdyż szczególnie w okresie jesienno-zimowym uniemożliwia dzieciakom korzystanie z obiektu. Zapoznajcie się proszę z projektem  nr.229 .

Zbliża się najważniejszy moment w całym programie Budżetu Obywatelskiego. Między 1 a 15 września odbędzie się głosowanie nad zgłoszonymi przez mieszkańców projektami. Na Ochocie do wyboru w tym roku jest 90 projektów, a we Włochach 139. Wybrane zostaną projekty, które otrzymają największą ilość głosów. Dlatego warto zapoznać się z propozycjami i wziąć udział w głosowaniu.

CIEKAWE PROJEKTY, KTÓRE WARTO ROZWAŻYĆ

 

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    anitabakala123 2020-09-13 19:09:36

    Chory pomysł!!! Już teraz po otwarciu placu zabaw jest okropny hałas krzyczących i piszczących dzieci do godziny 21. Młodzież przychodzi grać w koszykówkę puszczając muzykę z głośników, kilka osób upodobało sobie też boisko do ćwiczeń na deskorolce, gdzie łomot desek słychać przez 2/3h!!! Przy zgłaszaniu jakiś pomysłów warto byłoby zwrócić uwagę, że wokół placu zabaw są BLOKI MIESZKALNE i niektórzy chcą odpocząć po całym dniu pracy!!! Nie wiem czemu miałoby służyć doświetlenie boiska i placu zabaw, do której godziny dzieci miałyby się bawić, do północy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do