Reklama

Czy władze Ochoty pójdą w ślady Woli?

Trochę opadły emocje po konsultacjach dotyczących Strefy Płatnego Parkowania Niestrzeżonego. Jako redakcja pop wielu rozmowach z mieszkańcami przedstawiliśmy swój dość szczegółowy raport razem z postulatami (SPPN na Ochocie - nasze wnioski i spostrzeżenia z konsultacji). Mamy nadzieję, że zostaną wzięte pod uwagę w końcowej propozycji Zarządu Dróg Miejskich.
Jednak to dopiero pierwszy etap. Pozostaje drugi nie mniej ważny, który praktycznie jest po stronie dzielnicy. Chodzi o wytyczenie obszarów nieobjętych Strefą PPN, a będącymi strefami nadającymi się do parkowania.
Pozostawienie ich bez oznakowania i regulacji prawnych spowoduje, że wszystkie samochody, które mogą parkować tylko na miejscach płatnych przeniosą się właśnie w te miejsca.
Ten problem rozwiązano na sąsiedniej Woli.

Szczególnie w Strefie Płatnego Parkowania bardzo wielu użytkowników biur zlokalizowanych w centrum miasta pozostawia swoje samochody całkowicie poza strefą parkowania, blokując dostęp do mieszkań i posesji mieszkańcom wielu miejsc na Woli – zauważa Krzysztof Strzałkowski, burmistrz dzielnicy.

Władze dzielnicy Wola zatwierdziły właśnie regulaminy, w myśl których wjechać i parkować na wybranych podwórkach będą mogli tylko mieszkańcy oraz przedsiębiorcy.

Czy władze Ochoty pójdzie tą drogą? Czy władze dzielnicy rozpoczęły prace projektowe w tej sprawie? Jak będą oznakowane te miejsca? Kto będzie mógł w tych strefach parkować? Jak będzie wyglądała organizacja ruchu? Czy takim systemem będą objęte również małe uliczki osiedlowe? Czy będą traktowane tak samo, jak podwórka?
Pytań jest wiele. Zadaliśmy je pani Burmistrz Dzielnicy Katarzynie Łęgiewicz. Mamy nadzieje, że dostaniemy na ten temat obszerną odpowiedź. Jednak już dzisiaj otwieramy dyskusję na ten temat.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do