Perony zostały otwarte jeszcze w zeszłym roku. Podróżni mogli się na nie dostać wyłącznie od strony Towarowej, po wschodniej stronie stacji. Niedostępna była kładka, łącząca Kolejową, perony i Aleje Jerozolimskie, po zachodniej stronie stacji. Liczbę obiecywanych terminów jej zakończenia nie sposób wyliczyć. Nagle jest. Kładka z Ochoty na Wolę jest gotowa. Bez wielkich fanfar i przecinania wstęg można nie tylko dostać się na perony, ale przejść z Ochoty na Wolę. Z jazdą rowerem jest już gorzej, ponieważ mimo zapewnień inwestora (spółki PKP Polskie Linie Kolejowe) kładka jest pozbawiona ramp wjazdowych dla rowerzystów i jedynym sposobem jej pokonania jest skorzystanie z windy lub forsowanie schodów z rowerem na plecach. Jednak na razie, cieszmy się z tego co jest. Kładka ma długość około 200 m i miała kosztować około 90 milionów. Ile będzie w rozliczeniu zobaczymy. Złośliwi twierdzą, że należy się premia za terminowe wykonanie :) Zapraszamy na wydarzenia: Zobacz także: III Szczęśliwice Cup Zobacz także: Uroczystości uczczenia 78 rocznicy bitwy pod Pęcicami Zobacz także: Garażówka na Zieleniaku Czytaj również: Zobacz także: Park Pięciu Sióstr zwany Zachodnim Zobacz także: Park im. Zasława Malickiego nadal najspokojniejszym i urokliwym parkiem Zobacz także: Giną kolejne rowery na Ochocie. Policja prosi o pomoc! Zobacz także: Dobre widowisko, emocje i nagrody w Parku Pięciu Sióstr Zobacz także: Uroczystości uczczenia 78 rocznicy bitwy pod Pęcicami Zobacz także: Czy już nie czas, aby zadbać o pomniki? Zobacz także: Wakacyjne dyżury przedszkoli Zobacz także: Granica pomiędzy Ochotą i Włochami jednak nie szczelna