Reklama

Jak uzyskać identyfikator ZGN? - poradnik krok po kroku

Najgorętszy temat ostatnich dni, tygodni – płatne parkowanie na Ochocie. Dzisiaj chcemy przedstawić informacje dotyczące wydawania Identyfikatora ZGN.  W trosce o mieszkańców dzielnicy Ochota, podjęto decyzję o wydawaniu Identyfikatora ZGN, który będzie obwiązywać w strefach mieszkańca, wyodrębnionych przez służby dzielnicowe (są to drogi wewnętrzne, drogi osiedlowe, podwórka, parkingi osiedlowe). Za przeprowadzenie całej operacji związanej z wydaniem Identyfikatora ZGN jest odpowiedzialny Zakład Gospodarowania Nieruchomościami (ZGN) Ochota, z siedzibą przy ul. Białobrzeskiej 11.

Wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać od 15 października 2021r (czyli od jutra). Zaleca się składanie wniosków drogą elektroniczną na adres e-mail: identyfikator@zgnochota.waw.pl. (adres e-mail będzie aktywny od 15 października). Wniosek można pobrać ze strony internetowej www.zgnochota.waw.pl. Uwaga powyższy adres e-mail służy tylko i wyłącznie do składania wniosków o identyfikator (nie będą udzielane wyjaśnienia, nie będzie udzielana pomoc). W celu wyjaśnień, pomocy merytorycznej zostaną uruchomione  w ZGN Ochota 2 numery telefoniczne: 575 00 67 50 oraz 575 00 65 60.  Oprócz tego (pomimo zalecanej drogi elektronicznej) wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Dzielnicy Ochota, ul. Grójecka 17 A, (parter) w godz. 8 – 18.00 w poniedziałki oraz od wtorku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00,  oraz w siedzibie ZGN Ochota, ul. Białobrzeska 11, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 – 15.30. Rozpoczęcie przyjmowania wniosków – 15 października.

A teraz instrukcja krok po kroku:

  1. Wejść na stronę internetową ZGN Ochota  zgnochota.waw.pl
  2. Kliknąć w zakładkę Identyfikator Strefy Mieszkańca,
  3. Wyszukać dokument ,,Wniosek o wydanie identyfikatora” 
  4. Kliknąć w dokument i wypełnić jego zawartość
  5. Złożyć wniosek:

    za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: identyfikator@zgnochota.waw.pl

Zdecydowanie preferujemy ten sposób składania wniosku. Jednak dla wszystkich, którzy z jakieś powodu nie są w stanie tego zrobić dopuszcza się składanie wniosku w sposób tradycyjny:

  1. za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:                                                                                                                                                           Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11,  02-379 Warszawa                                                lub Urząd Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa
  2. bezpośrednio w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, w godz. pracy Zakładu.
  3. Bezpośrednio w Urzędzie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa, w godz. pracy Urzędu.

UWAGA: Do wniosku nie załączamy żadnych dokumentów potwierdzających stan faktyczny. Wszelkie wymagane dokumenty okazujemy przy odbiorze identyfikatora.

Identyfikator będzie do odbioru po kilku dniach, po wcześniejszym zawiadomieniu składającego wniosek, przez pracownika ZGN w jednym z punktów odbioru na terenie dzielnicy. 

W galerii zdjęć przedstawiamy przygotowane przez ZGN Ochota tabelki dotyczące oznakowania wjazdu na tereny wewnętrzne dzielnicy Ochota.

Mapa stref mieszkańca na Ochocie

Czytaj również:











Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    zzx 2021-10-14 05:19:03

    2 różne adresy email w jednym artykule "za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: identyfiaktor@zgnochota.waw.pl" i drugi "Zaleca się składanie wniosków drogą elektroniczną na adres e-mail: identyfikator@zgnochota.waw.pl." który jest prawdziwy??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do