Najgorętszy temat ostatnich dni, tygodni – płatne parkowanie na Ochocie. Dzisiaj chcemy przedstawić informacje dotyczące wydawania Identyfikatora ZGN. W trosce o mieszkańców dzielnicy Ochota, podjęto decyzję o wydawaniu I dentyfikatora ZGN , który będzie obwiązywać w strefach mieszkańca , wyodrębnionych przez służby dzielnicowe (są to drogi wewnętrzne, drogi osiedlowe, podwórka, parkingi osiedlowe). Za przeprowadzenie całej operacji związanej z wydaniem Identyfikatora ZGN jest odpowiedzialny Zakład Gospodarowania Nieruchomościami (ZGN) Ochota, z siedzibą przy ul. Białobrzeskiej 11. [middle1] Wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać od 15 października 2021r (czyli od jutra). Zaleca się składanie wniosków drogą elektroniczną na adres e-mail: identyfikator@zgnochota.waw.pl . (adres e-mail będzie aktywny od 15 października). Wniosek można pobrać ze strony internetowej www.zgnochota.waw.pl. Uwaga powyższy adres e-mail służy tylko i wyłącznie do składania wniosków o identyfikator (nie będą udzielane wyjaśnienia, nie będzie udzielana pomoc). W celu wyjaśnień, pomocy merytorycznej zostaną uruchomione w ZGN Ochota 2 numery telefoniczne: 575 00 67 50 oraz 575 00 65 60. Oprócz tego (pomimo zalecanej drogi elektronicznej) wnioski o wydanie Identyfikatora ZGN będzie można składać w wersji papierowej w siedzibie Urzędu Dzielnicy Ochota, ul. Grójecka 17 A, (parter) w godz. 8 – 18.00 w poniedziałki oraz od wtorku do piątku, w godz. 8.00 – 16.00, oraz w siedzibie ZGN Ochota, ul. Białobrzeska 11, od poniedziałku do piątku, w godz. 7:30 – 15.30. Rozpoczęcie przyjmowania wniosków – 15 października. A teraz instrukcja krok po kroku: Wejść na stronę internetową ZGN Ochota zgnochota.waw.pl Kliknąć w zakładkę Identyfikator Strefy Mieszkańca , Wyszukać dokument ,,Wniosek o wydanie identyfikatora” Kliknąć w dokument i wypełnić jego zawartość Złożyć wniosek: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: identyfikator@zgnochota.waw.pl Zdecydowanie preferujemy ten sposób składania wniosku. Jednak dla wszystkich, którzy z jakieś powodu nie są w stanie tego zrobić dopuszcza się składanie wniosku w sposób tradycyjny: za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa lub Urząd Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa bezpośrednio w Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy, ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa, w godz. pracy Zakładu. Bezpośrednio w Urzędzie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy ul. Grójecka 17 A, 02-021 Warszawa, w godz. pracy Urzędu. UWAGA: Do wniosku nie załączamy żadnych dokumentów potwierdzających stan faktyczny. Wszelkie wymagane dokumenty okazujemy przy odbiorze identyfikatora. Identyfikator będzie do odbioru po kilku dniach, po wcześniejszym zawiadomieniu składającego wniosek, przez pracownika ZGN w jednym z punktów odbioru na terenie dzielnicy. W galerii zdjęć przedstawiamy przygotowane przez ZGN Ochota tabelki dotyczące oznakowania wjazdu na tereny wewnętrzne dzielnicy Ochota. Zobacz także: Strefy Mieszkańca - publikujemy wykaz Mapa stref mieszkańca na Ochocie Czytaj również: Zobacz także: Mochnackiego - protesty w sprawie płatnego parkowania Zobacz także: Płatne parkowanie - abonament i identyfikator B-35 Zobacz także: Płatne parkowanie - Identyfikator ZGN Zobacz także: Kierowcy z Majewskiego dziękują za szczególną troskę Zobacz także: Dość demolowania naszej dzielnicy Zobacz także: Parkowanie przy Białobrzeskiej Zobacz także: Absurdy SPPN przy ul. Grzeszczyka Zobacz także: SPPN. Uwaga! - Laweta! Zobacz także: SPPN będzie obowiązywać od 15 listopada Zobacz także: SPPN - skarga na działania ZDM Zobacz także: SPPN na Ochocie - brak dialogu z oszustwem w tle