Przy parkowaniu pomyśl o innych

06/12/2017 05:45
parkowanie, parkowaniu pomyśl innych - zdjęcie, fotografia

Brak parkingów powoduje, że wokół naszych budynków wszędzie stoją zaparkowane samochody.  Ale czy musimy dodatkowo utrudniać życie sąsiadom parkując nasze ukochane auta tyłem do ich okien. Myślę, że parkując samochód tyłem nie zawsze chyba zdajemy sobie sprawę jak bardzo jest to uciążliwe dla mieszkańców. 
- Przecież, kiedy ruszamy spaliny dostają się poprzez uchylone okna do naszych mieszkań, -opowiada nasz czytelnik mieszkający w takim właśnie budynku, którego okna znajdują się tuż obok miejsc postojowych. 

Zwróciliśmy się do ZGN o umieszczenie na elewacji tabliczki informującej o zakazie parkowania tyłem do budynku, ale czy to pomoże?

Zakaz parkowania tyłem do budynku to kwestia kultury osobistej kierowcy, jeśli więc następnym razem będziemy parkować samochód, pomyślmy nie tylko o sobie, ale również o naszych sąsiadach, nie trujmy ich dodatkowo.

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez iochota.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

MPG Media Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-761, Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"