Reklama

Można wynająć pawilon na Zieleniaku

07/02/2023 02:04

Trwa konkurs na wynajem lokali na Zieleniaku zorganizowany przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami (ZGN) w dzielnicy Ochota. Konkurs jest prowadzony w oparciu o uchwałę Zarządu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy. Lokale położone są na Targowisku „Zieleniak” przy ul. Grójeckiej 97 w Warszawie. Możliwy czas wynajmu to okres do 3 lat.

W konkursie dostępne są trzy lokale:
Obiekt nr 65 o powierzchni użytkowej 7,06 m2
Obiekt nr 90 o powierzchni użytkowej 6,87 m2
Obiekt nr 50 o powierzchni użytkowej 13,91 m2

Kto może wziąć udział w konkursie?

W konkursie mogą brać udział osoby fizyczne i prawne, które złożą w określonym terminie i miejscu prawidłową pisemną ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w regulaminie konkursu.

Jakie warunki należy spełnić?

1. Zarejestrowana, aktywna działalność gospodarcza, w przypadku osób fizycznych, dostarczenie aktualnego wyciągu z KRS w przypadku osób prawnych, dostarczenie kopii decyzji o wysokości podatku rolnego za 2022 r. w przypadku prowadzących działalność rolniczą

2. Dostarczenie wraz z wnioskiem o najem zaświadczenia o braku zaległości wobec Urzędu Skarbowego i ZUS.

3. Zaświadczenie o braku zaległości w opłatach wobec ZGN Ochota według stanu na dzień, w którym upływa termin składania wniosków.

4. Złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku o najem obiektu, w siedzibie ZGN w dzielnicy Ochota m.st. Warszawy.

Oferta powinna być złożona w zaklejonej kopercie, ostemplowanej bądź podpisanej w miejscu zaklejenia. Na kopercie umieszcza się napis: „Oferta na najem obiektu nr 65 lub 90 lub 50 położonego w Warszawie w Dzielnicy Ochota przy ul. Grójeckiej 97 oraz nazwę i adres oferenta.”

Do kiedy można złożyć wniosek?

Do 11 lutego 2023 r.

Gdzie należy złożyć wniosek?

Prawidłowo wypełniony wniosek należy dostarczyć do siedziby ZGN w Dzielnicy Ochota, ul. Białobrzeska 11 (od pn - pt w godzinach: 7.30 – 15.30) lub do Biura Targowiska Zieleniak ul. Grójecka 97.

Gdzie można otrzymać wniosek o najem obiektu?

Tak, należy zgłosić się do Biura Targowiska ul. Grójecka 97.

Kiedy zostaną ogłoszone wyniki?

Otwarcie ofert i część jawna konkursu odbędzie się w dniu 13.02.2023 r. o godzinie 11.00 w ZGN Ochota.

W przypadku, gdy na ten sam obiekt zostaną złożone dwa lub więcej wniosków, najemcę wyłania się w drodze losowania. O terminie losowania oferenci zostaną powiadomieni telefonicznie.

Więcej informacji oraz regulamin na stronie: https://ochota.um.warszawa.pl/waw/zgn-ochota/-/dzierzawa, a także pod numerem telefonu: 22 418 79 80 lub 22 418 79 81.

Czytaj również:











Zapraszamy na zajęcia:





 

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Zaloguj się

Reklama

Wideo iOchota.pl




Reklama
Wróć do